Saturday, May 10, 2008

KokoKaina II

Ok
ada orang cakap
aku tulis dengan penuh emo
dalam entri lepas

Maaf

Sungguh
maaf sungguh-sungguh ni

Tidak berniat
untuk mengutuk
cuma ingin mengkritik

Ok aku mengaku
memang aku benci
tapi aku tak mahu
menghasut kalian
untuk turut membenci
nanti kena tuduhan akta menghasut huhu

Kalian kan punyai akal
boleh berfikir sendiri
menilai untuk menyangkal
atau menerima
terpulang

Entri ini
istimewa
sebab gambar KokoKaina
adalah sangat misteri
(konon-kononnya)
tapi **** berjaya menjumpai gambarnya
di sini
tahniah tahniah

Nah,
tadaa


Gambar sebenar KokoKaina

Buat makluman kalian
aku tak layan pun
lagu-lagu dia
tapi dia nyanyi memang sedap
dan dia gubah sendiri lagu
bukan macam rancangan-rancangan realiti
nyanyi lagu orang
pengkritik cakap
saya nak kamu nyanyikan dengan gaya kamu sendiri
wadda..
dah nama lagu orang

Ok
aku memang bukan orang muzik
mungkin pendapat aku macam mengarut
but, who cares
it's my opinion
not yours
you have your own opinion
so what

Baiklah
elok aku berhenti dulu
nanti lagi mengarut aku tulis
sekian

* * * * *

DIKEMASKINI:
Kulihat senarai pelawat
yang datang ke CDR
mereka datang dari pelbagai sumber
yang menariknya
ada seorang pendatang ini
datang dari hasil carian
dengan kata kunci
"jack johnson kokokaina"
dan kamu teka apa?
CDR muncul dalam hasil carian google di muka pertama!

p/s: lain kali aku nak buat kata kunci yang lebih mesra enjin carianlah. Contoh: Gambar Siti Nurhaliza Pakai Tudung. Haha

9 comments:

As said...

erk...dari entry blog patik, sampai ke entry blog ini dah terjangkit..

si dia dengan nama manjanya ****.
4 bintang untuk si dia =P

moody ke emo ke? tak pun..hehe

mari maik konsep dari cha aka karimah,
"blog aku, lantak akulah."

haha..tak suke leh blah

eh, camtu eh?

hehe..

jagatrayanya said...

aku nak test power jap.Al maklumla,blogger bru..

Unknown said...

still not finish with his kococcaina lagi rupenye~

Akmal Azeman said...

yep.

my blog, my way.

lantak ko nak tulis ape dgn cara ape.

ape itu blog??? a place to express urself. its ur world. feel free in how u want to conduct it.

:))

Unknown said...

tahniah atas kejayaan anda~ :p

Dammit said...

Weh,Aku rase ko kene bgtau source ko amek gmbr tu atau bg cdt kat orang yg tgkap gmbr tu.harta intelek tu beb.haha

Matematis Muda said...

Oh betul tu,
aku letak link sahaja.
lupa nak khabarkan.
terima kaseh kerana memberitahu.
Sudah diletakkan.

lutfi lukman said...

kokokaina? she dat gud? i better find her songs~ cuba dgr yuna, layan gak tuh. kalo bleh jemput perform utk i-quest nnt chantekk gak. haha

Matematis Muda said...

luppi,
yuna utk i-quest...menarik gak tuh..