Saturday, May 24, 2008

3 dalam 1

Aku tak mahu buat sampai 3 entri satu hari. Jadi aku sumbatkan semua dalam satu entri. Sengaja. Suka.


Bayangkan satu situasi
yang sangat..
blues
sambil layan lagu Nash
Ku di halaman rindu
hanya berteman
bunga yang layu...

Ok bukan blues
tapi jiwang karat
sheet!
_________________________________________________________________

Haa..
aku dah cakap dah
aku tak tipu dalam entri yang ini
memang Penjaga Gawang Syaitan tersenyum

"I watched the game again when I got home [on Thursday night] - it was great. When Edwin van der Sar went to save the penalty, halfway across, he knew he'd won the cup and you could actually see him smile!" Sir Alex Ferguson


"Saya tonton kembali perlawanan itu apabila pulang. Ia sangat hebat!. Apabila Edwin van de Sar pergi menyelamatkan penalti itu, separuh perjalanan, dia tahu dia akan memenangi piala itu dan anda boleh lihat dia sebenarnya tersenyum!" Pengurus Syaitan-syaitan Merah


p/s: Entri ini khas untuk Penyokong-penyokong Anti-MU
______________________________________________________________________

Aku berjalan menuju ke kafe
selisih dengan dua orang perempuan
tak sempat nak teliti
cun ke tak

Tapi salah seorang tu
tengok aku
sekali
tak sampai sesaat
dia berpaling
dia tengok aku lagi sekali
dengan gaya terkejut

Aku kata dalam hati
"Takyah la buat terkejut sangat. Aku tau la aku kacak"
sambil terus berjalan
gaya jejaka idaman malaya

Kamu baca entri dia ni
dan beritahu aku
apa kaitannya dengan aku

1 comment:

Anne said...

"Takyah la buat terkejut sangat. Aku tau la aku kacak"

cayalah. :)