Saturday, August 30, 2008

Semalam, Selepas Bajet 2009

Aku
tunggu tunggu tunggu

Tengok
dengar

Kecewa



"Siyot, takde kenaikan ke untuk biasisiswa JPA,"

huhu

8 comments:

Tuan Caracol said...

komen tuk pilihan raya permatang pauh dan bajet 2009

banyak duit KERAjaan nak guna tuk beli pengundi untuk 30 pilihan raya kecil nanti.
lagi lah tak dapat biasiswa JPA di naikkan. unless ko orang sabah atau serawak.FULSTOP.

Matematis Muda said...

kesian kan orang macam ni
tajuk lain
cakap lain
hehe

szakif said...

dey thambi.

perlu la ko nak menambah2kan kejelasan aku dengan kekayaan dak2 JPA dengan meinta lebih lagi drpd bajet 2009? siap boleh sponsor IQUEST lagi~

oooppsss.... pecah lobang~

Anonymous said...

paleotak ko!
dah r bnyk abeskn dwet KERAjaan.. lg nk mintak lebey...
patutnya bkn tmbh dwet JPA, tp tmbh kuota.. baru r leh ramai2 g horizon.. hehe...

dammit said...

yang part horizon tu, saya sokong!

Matematis Muda said...

szakif,
perlu laaa
duet aku dah nak kering nihh
baru stgh sem
ni nak raya lagi kang
hahaha

anoy,
keRAJAan kan kayaa hehe
hmm stuju stuju
kalau tmbh kuota
pun bagus gak
takde la
korg asek paw aku jerk
hahaha

dammit,
erm
ko nak sponsor gak ke?
hehe

alif zai mim ra said...

kenapa diorang pakai Bajet? xpakai Belanjawan? tak peka bahasa betul...huhu..

Matematis Muda said...

sebab diorang bajet bagus kot kalau guna bajet
hehe