Tuesday, August 5, 2008

Percaya Apa Kau Lakukan...

Quick update

Bukan sebab bizi
atau tiada idea
mahupun sebab malas
tapi aku sedang berfikir
sesuatu sedang berlegar-legar di mindaku
apabila aku bertemu dengan makin ramai orang

Hmmm
biar aku berfikir lagi..

Ok
sementara aku berfikir
aku ingin mengambil kesempatan ini
untuk meminta maaf
kepada pengunjung-pengunjung CDR
ang tetap setia menanti
cerita-cerita baru dariku

Maaf
sungguh
ada banyak cerita
mahu ku kongsi
mahu ku tulis
tapi...

Aku buntu
keliru
kabur
capek memikirkan
benda yang tak patut difikirkan
banyak lagi kerja aku yang lain

Ok dah
cukup
jap lagi quiz
kat sekolah dulu
kita panggil ujian
uuu seronoknyaa!



nota kaki: Jemput baca entri ini ya..erm paham-paham la ye..aku tunggu hadiahnya

nota/nota kaki: Erm, blog ini pun sila kunjung ya

1 comment:

As said...

fikirlah sementara masih mampu berfikir.

May Allah ease your path.