Tuesday, August 19, 2008

Bila Harga Minyak Naik...

Hampir semua orang
pun turut naik (baca:angin)
bengang, marah, tak puas hati

Apa lagi?
DEMO!!!

Tapi ada jenis yang mengada-ngada
buat-buat tak kesah
bila harga minyak naik

konon

Tak mengapa
biarkan dia
dengan fantasi Maya Karin nya
kih kih kih

Tapi ada satu jenis manusia
aku pelik betul
harga minyak naik banyak gila
tapi jenis ini macam takde efek

Tahu siapa?













Mat Rempit!



Siriyes gua wonder
bodoh tahap apa mereka ini
membazir minyak lagi
pada kadar harga minyak terkini

5 comments:

Mak Su said...

iyalah, mmg tak reti kira ler dorang tu

szakif said...

ni mesti kes diorang selalu main "bakari" kat mahallah luar nih~

*orang2 jowo kat kampung mengistilahkan menekan2 minyak motor dengan niat membakar kemarahan orang yang mendengar sebagai bakari

sekian.

Matematis Muda said...

mak su,
diorang reti kira
tapi tak reti nak analisis
sakit hati betul
huhu

szakif,
a ye ye
bakari
wutefffs

dammit said...

rempit relax je minyak naik. Mungkin dorang mng tiap2 malam kot, ade income utk isi minyak.

Matematis Muda said...

ooo
jom malam ni