Friday, August 15, 2008

Mathematical Method vs Matematis Muda

Aku kibas-kibas katil
tepuk-tepuk bantal
kemas apa yang patut
baring
tutup badan dengan selimut

Sedaaap~

Tiba-tiba
pintu bilikku diselak
mamat ini tecegat dimuka pintu
jerit

"Oy esok quiz MM kau boleh lepak je tidur tak study!"

Makhluk-separa-kacak yang kebetulan ada berdekatan
tolong balas balik

"Stadi buat apa, dia sendiri dah MM!"

Aku senyum
iring badan ke kanan
pejam mata

Mulut masih menguntum senyuman
tidur dalam iman..

8 comments:

szakif said...

nabil... "good luck" ok~

szakif said...

nabil... "good luck" ok~

jennyto said...

tido tu penting utk menjawab soklan...

tak tipu huhu.

alif zai mim ra said...

entri xboley blah...

agak2 la nk tnjuk genius tu...
aku lagi best..esok kuiz, mlm main game..muahahaha..result kuiz..huhuhu

Matematis Muda said...

szakif,
thanx

jenny,
ye tau~ ;P

alif,
errr
bkn nak tunjuk genius a
ini cerita masa aku tgh demam hr tu
baru post
tak larat nk stadi
maka tidor la
huahaha

szakif said...

ok. itu lagi tak bleh bla.. dia panggil alifzaimimra "alif" jerk.. huahau~

btw "alif", main game pada malam sebelum kuiz adalah resepi kejayaan salah seorang kawan aku. dan juga resepi kegagalan aku. ko nak jadik cam aku ke, cam dia. ko pilih.

:))

dammit said...

err sejak bila aku separa hensem ni? sila buang perkataan separa tu okayy.haha

Matematis Muda said...

szakif,
aliff adalah sangat seksi okay
hehe

dammit
oh
bukan eyh
takpela
macam sesuwai je
hehe