Monday, July 28, 2008

Saikologi

Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat! Aku dah sihat!


Ini adalah laungan hatiku
dari hari Sabtu lagi
tapi
bangun pagi tadi

Haaatchium!!!

Nampaknya
teknik saikologi tidak berjaya
waaa

Aku perlu fit sebelum hari Khamis
Khamis ini perlawanan pertama
Fakulti Sains lawan Fakulti Sains Keihatan Bersekutu
perlawanan pertama sangat penting
justeru
aku perlu berada pada
kondisi terbaik

Hiyark!
MM
lekas sembuh!

13 comments:

Jagatraya said...

haichum,haichum,haichum,haichum,haichum
*12 kali..sape ek?

nurilahi said...

Oit, baru nak tulis topik sama, naseb bek singgah sini.

Misi kita sama duhai MM, tujuan je berbeza :D

jaed said...

bil, aku letak adik gambang kat bilik kau a.. mesti sihat

Tuan Caracol said...

cepat sembuh
cepat sembuh
cepat sembuh
cepat sembuh

walau aku tak sempat nak tengok "PUYOL" beraksi.....

rindu rambut kamu dari kubang kerian,

Truly yours,
Fauzan
LUAR BIASA SUKSESSSS!!!

szakif said...

dia tipu.

dia sehat.

karimah =) said...

nabil..bia ah dlu 'ketidaksihatan' itu..
time utk ko rilek kot tu..
bukan ari2 sakit, stahun ade la dlm sminggu lebih aje...huhu
enjoy ur haichum tu dlu!!!

p/s:byk2 minum air deh...

jennyto said...

tipu tak sehat?
sehat tak tipu?

huhu.

superbug said...

tipu.... apakah taksir sebenar bagi tipu itu sendiri..? adakah org yg dihamburkan kata2 tipu itu menipu....?? ataupun org yg meluahkan dan menzahirkan kata2 itu adalah sbnarnya penipu dgn mempalitkan kata2 tipu itu kpada org yg dituduh menipu... mungkin kalau kita tersalah percaya,maka kitalah yg didlam xsedar ditipu oleh penipu yg cuba menipu org yg xpatut ditipu supaya dia tertipu..... nescaya siapa yg membaca komentarku yg berkisarkan tipu ini ditipu oleh aku yg xtahu menipu sdgkn penipuan tlh membelitkn kpala dan mindaku utk menzahirkan mana yg benar dan mana yg batil... tipu.. TIPU......

alif zai mim ra said...

er..inilah yg terjadi apabila superbug merepek..

alif zai mim ra said...

owh ya..shafakallah..moge cepat sembuh. ;)

nurilahi said...

Pesanan untuk superbug, jadi subcom Master J baek2 aa

szakif said...

blom kebah kah?

owh. btw aku da tolong halaukan labah2 tadi. dia kate dia nak bersarang kat blog ko nih. aku tak bagi.

superbug said...

subcom master J..???? knape..??? i dont get it...