Thursday, July 24, 2008

Entri CDR Ke-100

Tak macam makhluk ini
CDR
5 bulan sahaja dah 100
hehe

Entah lah
bagus ke
tidak ke
tak pasti

Perspektif...
Masing-masing...

------------------

Sebenarnya aku dah lama
tak berlayar ke laman-laman sesawang
meng-online-kan diri pun jarang
ni baru dapat nak balas komen orang
masa begitu mencemburui aku

Dan dia

Tak lama lagi
jenn dah nak balik dah
kembali menyambung episod jarak jauh

Mengeluh...


Bila aku pulang ke Kuantan
dan kembali bergiat aktif
meeting sana
meeting sini
makin jarang bertanya khabar dengan dia

Makin rindu rasanya
dahla cuti ni baru sekali dapat jumpa

---------------------------------------

Entri aku kebelakangan ini
kebanyakannya aku dah lama taip
dan aku jadualkan penerbitannya
atas dasar polisi satu hari satu entri
yang akhirnya aku rasa
tak perlu dipatuhi [sangat] pun

Tapi macam best juga
tak online pun ada update
kool!

-------------------------

Sempena kejayaan CDR mencecah entri yang ke-100 ini
aku nak bercuti dari mengemaskini blog
erm
mungkin seminggu
atau
lima hari

Erm, macam lama sangat...
tiga hari je la

Ok
tipu
tiada hari cuti
pergi makan-makan sudey~

Nak update, update
tanak sudah...

-------------

Berkenaan dengan entri ini
mengapa kurang respon ye?
apakah semua pembaca bersetuju atau bagaimana?

Oh perhatian
aku betul-betul memerlukan pandangan kalian
bukan aku memerli mana-mana pihak
bukan aku memuji mana-mana pihak
it's what came through my mind
so i asked for all of you CDR readers
to give some opinions or wuteffs

Dan pandangan dan komentar yang aku minta
adalah dari sudut metodnya
bukan jumlahnya
ya?

No comments: