Friday, July 4, 2008

Kembara Seorang Alumni: Rancang Perjalanan Anda

Tiba di Kota Bharu
jam 0640
panggil Bakal Akauntan dari IIUM
dia belum tiba lagi
dari Johor
katanya Bakal Akauntan dari UITM
akan menjemput kami berdua
seterusnya
akan bertolak ke tempat berkumpul
bersama Bakal Arkitek dari IIUM

Bagus
well-planned
tengok telefon bimbit
ada pesanan
"berkumpul di MP PC jam 0945"
oh mereka dah terima pesanan ini lebih awal barangkali

Usai Subuh
Akauntan UITM datang menjemput kami
lepak di rumahnya
tengok ulangan KEMENANGAN Jerman
terhadap Turki
(hey, apa aku sokong pun menang what!)

Kemudian
aku tidur
bangun
tengok telefon bimbit
DAH SEPULUH SUKU!!!
bingkas
buka beg
selak selak selak

HAH!?!
o sheet!!




"Erm, li. Erm.. Ko ada tuala lebih tak? Aku terlupa bawa hehe.."

5 comments:

Tuan Caracol said...

bagus, datang KB tak ajak...
lain kali contact aku, 0139156946
bley aku amik, dan bawa aku jalan2 kelantan.....

hahahahhahaha

ni alumnai maahad ker??

kenal abg amiruddin...dia budak lab aku...

Tuan Caracol said...

silap, bukan tak ajak,
datang kb tak cakap....

aku suka ranbut kau sbb aku rasa rambut kau macam puyol, dia idola aku selepas ballack...TQ

nurilahi said...

Ah, tak suke rambutnya sebelum dipotong

jaed said...

oi... tuan caracol iklan number phone, jom miscall reramai

Matematis Muda said...

caracol,
err
bkn alumnai maahad
maka xknal

nurilahi,
mmg ramai yg admire rambut ku
tidak kurang ramai yg dengki
biasalaa
adat
ada positv ada negatv

jaed,
jom~~!!!