Saturday, July 12, 2008

Cerita Dalam Lif

Ni cerita tiga hari lepas
aku ke Bangunan Fakulti Perubatan
ada mesyuarat
di tingkat 4

Sampai
masuk lif
tekan butang 4
sejurus pintu hendak tertutup
muncul kelibat seorang gadis
cun!
siriyes

Err
tapi Jenn tetap nombor satu
hehe
tapi siriyes
gadis tersebut memang cantik!

Ok
bayangkan situasi ini
seorang gadis yang sangat
ayu menawan
berjalan ke arah anda
dengan gaya lagak seorang supermodel
dengan rambut mengerbang ditiup angin
ok tipu
gadis yang ni pakai tudung
tapi situasinya
lebih kurang begitu lah

Serta-merta sisi gentleman aku
memberi respon dengan menahan pintu lif
dari tertutup
gadis tersebut mempercepatkan langkah
senyum
masuk dalam lif

Aaaarrghhh
dia senyum dekat aku!!!!

"Empat?" aku tanya
lagak macho habis

"Err, lima. Thanks," dia balas
muka malu-malu

Kami berdua dalam lif
aku di depan
bucu kiri
dia di belakang
bucu kanan

"Macam freshie," aku usha sekilas

"Budak Sains Kesihatan Bersekutu kot," aku terus membuat andaian
sebab tingkat lima ada ofis fakulti tersebut

Tiba-tiba
neuron pengesan
yang terletak dalam hidungku
menghantar isyarat
ke otak
memberitahu bahawa
terdapat satu
erm
bau
ya
bau yang kurang menyenangkan

Mula-mula sikit
kemudian makin jelas
makin kuat

Oh, sheet!

Aku dah tak dapat tahan
aku tengok skrin
baru angka 3
terasa begitu lambat sekali lif ni bergerak

Dayem~!!!
takkan aku nak tutup hidung!

Aku peluk tubuh
tahan nafas

Hati kecilku berdo'a
janganlah lif ni rosak waktu-waktu genting begini

Akhirnya
penderitaanku berakhir
selepas beberapa saat penantian
yang kurasakan seperti berjam
pantas langkah kuatur keluar
tak toleh dah
walaupun kau cun, gadis
huhu



Siyot punya gadis
harap muka je cun
ken*** (baca:tuut) busuk gak
Jenn gak ken*** (baca:tuut) wangi
hehe

7 comments:

jaed said...

yang pertama tu laki (baca; kau)
yang kedua tu perempuan (baca; perempuan panas)
yang ketiga tu syaitan (baca; kentut)

damn!

baru aku tahu ada jugak syaitan dalam bentuk bau busuk.. syaitan sungguh

szakif said...

jaed, tapi bukan ko dulu kate yang ketiga tu nabil ke?

ok, bila plak nabil naik taraf?

alif zai mim ra said...

ow-key...entri ni sgt klaka...hehe
sian kt 'awek cun' tu. :P

Matematis Muda said...

utk pengetahuan
perempuan itu extra ayu
sebab dia pakai baju
warna kegemaran ku
putih bercorak bunga2 ungu
dan bertudung ungu
huhu
extra ayu
extra hot
haha

Matematis Muda said...

jaed,
erm dalam lif ada kamera tak?
kalau ada, agak2 boleh nampak tak syaitan (baca:kentut) tu?

jennyto said...
This comment has been removed by the author.
along said...

bileeeeeeee masaaaaaaaaa jennnn kentut wangi haaaaaaaaaa????

BILE??

i've been living with her for 26 years dah!!!
BUSUKKKKKKK lah.