Saturday, July 26, 2008

Bila Anda Sedang Baring...

dan kepala rasa berat
otak macam tak boleh fangsyen...



Tengok siling

tangan kiri ambil bantal lagi satu
bawa ke atas badan
peluk

lengan kanan
letak atas dahi
pejam mata



Tiba-tiba...













Haaatchium!!!

Dayem!
selesema huhu
rindu kat someone kot? huhu

9 comments:

szakif said...

oit. ingatkan ade siri KJ. mane?! aku dahagakan siri itu!

nurilahi said...

Zyrtec jangan lupa!

Tuan Caracol said...

gi arrr cari awek dalam lif tu, mungkin dia amik medic....mintak consultancy :p

szakif said...

pojan. dia tak nak. maseh ade bau katanya~

Matematis Muda said...

siri KJ on the way
sorry ampun
nak bangun pun tak brape larat siyh
huhu

nurilahi said...

Sakit badan ke Mr MM. Takkan viral fever lak..

Erk..bersin nye kelajuan adalah 100km/hour. Kamu bersin datang sampai M6 ni kot sebab patik lak flu. Isy..

nurilahi said...

Makin teruk sakit kamu, tak berani sudey as mau susahkan lagi selasa petang neh :(

Adie pun demam, kinie pun. Sume pakat demam. Isk3..

SYafakallah

HUZAI said...

Sup ayam.

Remedy terbaik.

agaknya...

alif zai mim ra said...

tajuk entri macam amik dr "bila aku sudah tiada"..so bile baca bahagian awal2 tu terikut2 lak lagu tu. :P