Wednesday, June 18, 2008

Rahsia Penjagaan Berat Badanku

Bangun tidur
minum air
segelas
dua gelas
termenung

Dah lama tak timbang la

Naik ke atas penimbang

"Maik aih!!!" aku terjerit

"Apo pasa?" mak aku bertanya dari dalam

"Tade pe," aku menjawap perlahan

Banyaknya naik
aku berfikir dalam hati













Hah!
aku dah tau dah jawapannya
patutlah naik semacam
cuba tengok entri ini







Patutlah pun...

Ok, aku perlu berusaha untuk turunkan ia pula

10 comments:

muhammad edwan shaharir said...

poyoo kau tu x gemok pun.

nurdini izni said...

gemok?
aduhh, semakin ramai pulak orang gemok di sekelilingku skrg.. hmm..

*selalunye kalau orang tu berani publish post ttg dia dh gemuk, maknenye dia sebenarnye TAK gemuk. thats my honest 16-year-old opinion. xD

nuraainaa said...

mak MM org negeri sembilan ke?

hi five. kita sama gemuk.

dini: so i tak gemuk jugak? wee~

EpaL c0keLaT said...

Adekah ko seorg yg gemok?? :|
Takpe...gemok chumel :|

*abes la dak tuh prasan kang*

szakif said...

nabil memang da gemok.

terima kaseh.

akuYANGtipikal said...

hehehehe.....

bese la....
daku juge penternak lemak untuk cuti sem ini

haisyh-----

hehehe....sabar ye kamu! hehehe

Matematis Muda said...

edwan,
ada aku cakap aku gemuk ke?

dini,
ni sorang agi cakap pasal gemok!

*honest nya budak ni~

aina,
tak. orang melaka.
faif~

epal,
gemok, tak!
comel, ya!

szakif,
takpe..tiada siapa percaya kata2 kau..haha

tipikalist,
yey~ kita geng
penternak lemak~
wuuhuu

Tuan Caracol said...

ish....terasa aku entry nih....

luppi said...

takpe nabil, takpe. ko tak gemuk pun. Langsung tidak. Yakinlah padaku. Yang ada pada ko hanyalah buncit dan kebuncitan. huhu

Matematis Muda said...

caracol,
apakah?
hehe

luppi,
erk..boleh aku sangkal tak?
ada sesiapa sokong aku?