Tuesday, June 10, 2008

Ini Namanya Perit!

Ini bukan kes seperti yang ini ye






































Aku ingat aku dah cukup kuat
rupanya tidak

Aku ingat aku dah cukup metal
rupanya aku masih rock kapak

Aku ingat aku hati kering
rupanya belum cukup kering























Ketahuilah..
Tuhan itu Maha Mengetahui!
Sehebat mana perancangan kau
Allah penentu terjadi atau tidak
Dia, sehebat-hebat perancang
Percayalah pada hikmah-Nya

Ini bukan cakap kosong

Tau tak
sedih, sadis, perit, pedih, sakit!
fok me!

4 comments:

Dammit said...

no wonder laaaaa. Sabar beb!

Anonymous said...

i told u, shud haf giv CD to me..
sekarang luputkan kisah di ChengHo..

berkubur di situ dgn masakan cina...

malam ni kita keluar carik epiphany kat tepi pantai..
damai..

p.s- there's no CDBI, absolutely as i have told ya

Mr Jagatraya said...

fok u too.

Hazwan Faisal said...

weh, ko mau x CD filem pendek Kapal Kertas tu? RM10 je. Kalau nak bgtau cepat2 ya...