Monday, June 9, 2008

Aku Tak Tau Apa Aku Tekan Tiba-Tiba Ada Layout Baru

52 words
Speedtest



Setelah 7 kali cubaan
haha

with 202 points, so you achieved position 384149 of 939857 on the ranking list

You type 275 characters per minute
You have 52 correct words and
you have 1 wrong words

Kesemua enam cubaan terdahulu
berkesudahan bawah 50 perkataan

Pada percubaan ketujuh
aku kata dalam hati
dapat atas 50 baru aku nak stop
dan aku taip
sambil menyebut apa yang aku baca

Berjaya!
haha

Tau kenapa aku jadi macam tu?
sebab DIA NI!
gila laju!!!

5 comments:

jaed said...

ok... ko dah capai pencapaian aku.. nnt aku wat benchmark baru, k!

szakif said...

ye la tu jaed.. leh caye ke~ :p

okeh.. anda menaip dengan lebih laju drpd secretary SCIENCESS sekarang. sila bersedia untuk dijawatkan dengan jawatan saye untuk tenure akan datang. terima kaseh.

jaed said...

szakif; i got 54 on first try, im a speedmaster anyway.. :P

EpaL c0keLaT said...

Hoh! ape tuh? Nak test! Nak test!

Matematis Muda said...

ok since jaed lagi speedmaster
aku cadangkan ko pass dekat dia la zaki
hehe

epal,
sibuk je dia ni!