Saturday, October 25, 2008

Cerita Dongeng Lagi?

w'salam
ok
first aku nak cakap terima kaseh
sebab sudi juga email aku
2nd aku tak tau korang betul2 kenal ke aku
atau aku kenal ke tak korang
tapi tengok ke nama kat email ni aku tak cam a siapa kalian neh

sebenarnya tujuan sebenar aku suruh korang email
bukan sebab aku berdendam atau
sebab nak cari gaduh
dak aih
just nak permudahkan perbincangan je
rather than
dok kelam kabut kat dalam blog tu
orang lain baca pun tak seronok

pernah dengar tak term
one step at a time?

.......


Si anony dah email aku
berikut adalah aku punya reply
yang dot dot dot tu
sambungan diskusi lah
tak perlu lah kot
aku tunjuk kat sini

Macam aku cakap
bukan aku berdendam
atau nak cari gaduh
saje je buat drama
nak tutup apa semua tu

Baru la CDR
hehe

Ok
sorry again
for the drama
CDR will continue as usual
on monday

I got a wedding to attend

Haih



notakaki: Tidak lupa untuk diberitahu, si anony tu dah minta maaf secara terbuka kat entri ini. Nak maafkan ke tak? Korang decide la. Hehe

[kemaskini Nov 28]
Maaf, aku dah memadam semua komen dalam entri ini, memandangkan ada unsur ketidakperluan komentar-komentar tersebut wujud.