Monday, October 20, 2008

Aku Tongah Melanguk Depan Laptop

Tiba-tiba
entah dari mana munculnya
jiran-rumah-sebelah

Cakap

"Apasal aku macam dengar kao pasang lagu tu dah banyak kali malam ni ha?"

Aku tengok dia

Tanya

"Eyh? Suka dowh,"

Dan dia pun beredar

Oh ya lagu tersebut ialah
Accidentally in love- Counting Crows

Lagi dua lagu yang semacam menjadi siulan aku sekarang ialah
One step at a time- Jordin Sparks
Lucky- Jason Mraz

Dua lagu terakhir tu
aku cuma akan turut menyanyi
part

"one step at a time"


dan

"lucky i'm in love with my bestfriend"



Ia semacam kena dengan jiwa sekarang ini
blues, mungkin?
atau jiwang? ewe~!

Haih



notakaki: Aku tak bercinta dengan bestfriend aku sebab bestfriend aku semua lelaki. Aku 'straight'.

notakakitangan: Entri ini munkin ada susulan. Kisah cinta mungkin? Mungkin...

notatapakkaki: Mungkin lepas habis pasal cinta baru aku buat tag dari Tuan Caracol.

8 comments:

szakif said...

laaa. ingatkan pasal KJ..

shamel said...

oh aku suke kesah chenta..
ewe~
x sabar nak bace.

KnowLee said...

Suka lagu Lucky. Sweet!

nurilahi said...

sume lagu tuh, ok boleh geng!

Matematis Muda said...

szakif,
not doing if ppl keep on asking me to

shamel,
oh tunggu~

knowlee,
saya lagi suka lagu wait and bleed
hehe

nmz,
errr
lupe nak mention
senarai itu
adalah selepas
ditolak lagu-lagu besi (baca:metal)
huhu

KnowLee said...

Sapa nyanyi Wait and Bleed tu? Leh try download.

Matematis Muda said...

slipknot

nurilahi said...

yup tau!
kan banyak kamu bagi lagu besi dekat daku