Sunday, April 13, 2008

Semua Tentang Kita

Hari ini 12 April
Entri ini entri ke 12
tidak
aku tak rancang pun
kebetulan

Tapi duduk termenung tadi
aku teringat seorang kawan lama
jadi
MM selaku pemilik CDR
ingin mengucapkan

Selamat Menyambut Ulangtahun Kelahiran ke Dunia

kepada:

i)
Sahabat yang ku kenali pada tahun 1998
Nur Intan Zahara
dah lama tak jumpa saudari
nanti kalau jadi reunion jangan tak datang ye


ii)
Antara sahabat paling baik aku semasa di alam sekolah menengah
Azihan Harun@Arshad
ya
alam remaja
kita sekelas
kita sepasukan rumah hijau memenangi
acara bola sepak dan sepak takraw bersama-sama
main futsal sampai pukul 3 pagi juga sama-sama
fly pun sama-sama
sama-sama buat baik
sama-sama buat jahat
tak
kami tak jahat
kami nakal je
(dipetik daripada kata-kata Guru Pen. Kanan 1 dahulu)
banyak lagi kenangan kita bersama (dengar:kenangan terindah)
takde lah lama sangat tak jumpa kau
but still
rindu nak berkumpul balik geng nago haha

iii)
Yang seorang lagi ni
kukenali semasa alam matrikulasi
sempat sekursus asasi dengannya sebelum aku bertukar kursus
tapi kami masih rapat
pernah menjuarai kejohanan bola tampar bersama
menjadi johan pertandingan futsal bersama
memenangi tempat ketiga futsal bersama juga
juga semasa Matriculation Apprentice Challenge
ya banyak yang kami menang
tak
aku tak hebat
dia lagi tak hebat
hehe
tapi kami adalah pasukan yang hebat
haha
oh
belum cakap nama lagi
cukuplah dikenali sebagai Hafiz

Rakan-rakanku yang lain
aku mungkin tak ingat hari lahir kalian
tapi janganlah kalian dengki atau iri hati
dengan budak bertiga di atas
aku ingat tarikh lahir seorang je (sebenarnya)
tapi
terima kasih kepada Friendster
aku dapat tahu 2 orang lagi pun
turut berkongsi tarikh lahir
dan kebetulan
aku bosan
maka
aku taip
taip
taip
panjang-panjang

Tak cukup panjang?
paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanjang-panjang

No comments: