Tuesday, April 15, 2008

Hari Pengumuman

Hari ini dalam sejarah
sebab hari ini
aku telah memberitahu ramai orang
yang berkawan dengan aku
samada rakan2 di blogosfera tempatan
mahupun yang bukan pemblog

Sebelum ini
tak ada orang tahu kecuali
dua makhluk berkecuali dibawah

i) Makhluk ini tahu secara mencuri lihat
semasa aku menulis entri di perpustakaan universiti
hampeh sungguh makhluk ini
aku cuma mampu bersabar
kerana dia merangkap boss aku
untuk satu program mendatang
sabar sahaja lah MM

ii) Makhluk lagi satu tidak mengapa
kerana
dia memang sudah sedia maklum
aku akan membina blog
(betul ke membina untuk blog?)
dan nama tagihdadih juga kudapat dari dia
dia siapa?
rahsia..
yang penting
kami sama-sama suka membaca blog yang sama

Entri ini
sekadar membanyakkan lagi
arkib CDR
tidak berniat untuk meberi bahan bacaan kepada kalian
sekian

No comments: