Sunday, April 27, 2008

Aku Masih Seorang Kipas

Ya
aku tahu
Man Utd kalah semalam
pasti AZ dan dammit seronok sakan
tapi macam aku dah cakap dalam entri lepas
kipas-susah-mati

Bagaimana kita nak menang
kalau pasukan lawan
sedang berlawan demi
seorang sahabat
yang baru kematian ibu
(Pat Lampard)
ditambah dengan pengadil dan penjaga garisan
yang ketiga-tiga mereka
berat sebelah kepada pasukan Chelsea
oh dayem!!!

Jelas sekali
Chelsea tidak layak untuk mendapat penalti itu
kalau diikut situasi sedemikian
memang bola itu mengenai tangan Carrick
dude, tangan dia bukannya berada di situasi memegang
alias menahan alias menyentuh
tambahan kalau tak kena tangan dia pun
Ferdinand yang menanti dibelakang
bukannya pemain Chelsea
oh dayem!!!

Kalian perasan tak?
Chelsea main nasib je
seri dengan liverpool pun nasib
menang semalam pun nasib jugak
dude, nak taruh nasib pergi main judi la
haha

Tak mengapa
kita jumpa di Grand Finale
Chamions League nanti
ya?

6 comments:

anwar yassin said...

ballack oh ballack. kenape anda menyertai the blues. kan dah kalah pasukan impian MM.hehe.

AZ said...

nasib tu leh kre pemain ke-13 ktorg r...
pemain ke-12 adalah home supporters.. hehe..:P
ala.. mcm r MU xpenah mng naseb. hehe

afat said...

org berjaya,tunjukkan hasil,tapi orang gagal sentiase bagi alasan.slmt berjaya lwn barca.HAHA

HUZAI said...

[ketawa]
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

(maaf, terlalu excited)

ainunl.muaiyanah said...

hahah..
memang kipas-susah mati MU..
kenapa ya?

AZ said...

nabil, ak ada 1 idea
cbe ko wat pasal 'show-off syndrome'
ak yg bg nama, xtaw wujud ke x..
huhu
nk idea, ym ak..
ahmadzhari@yahoo.com