Friday, September 4, 2009

Aku Ada Tiga Entri Nak Tulis Sekarang

Tapi disebabkan polisi CDR menegah aku paparkan dua entri sehari, jadi aku bagi pilihan, mana satu korang nak baca dulu.

CDR01-Aku Puasa La!
CDR02-Nawaitu
CDR03-Mengorat Di Malam Ramadhan

Taipkan kod pilihan anda di ruangan komen. Takde SMS-SMS. Aku benci undian SMS! Henfon aku ada masalah dengan sistem pesanan ringkas.

Hish. Menggugat pahala puasa betul.



Oh ya, pasal yang aku cakap nak sambung dalam entri sebelum ini, aku rasa tak jadi la. Sebab taim aku tulis tu memang aku tengah berkobar-kobar. Waktu tu pukul 12 lebih kot. Malam. Bukan waktu puasa orang Islam di Malaysia. Jadi, hati aku masa tu tengah panas la. Kepala otak pun dah hangin satu macam, semua benda tak puas hati.

Bila bangun pagi esok, sahur, puasa, dah sejuk amarah malam tadi. Terus tak jadi nak tulis. Lagipun taim puasa ni tak elok marah-marah. Hehe.

Sori ye guyz. Ahaks.



notaperut: Undian akan ditutup jam 12 malam nanti. Esok keluar entri baru. Insya-Allah.

6 comments:

Master J said...

yg ngorat 2 mcm best jer..hehe..

miko said...

CDR 03.

Merg@s_Tua said...

CDR01 tu aku tau,kamu msti puasa nyer..takkan MM yg tampan&genius(kononnye..perasan tol mamat ni.haha!) xposa kot..

CDR02 tu kalu nak cite pasal niat puasa,takyah la..klu nk cite nawaitu kamu nk blanje kami makan ok gak!

So i choose:
'CDR03-Mengorat Di Malam Ramadhan'

kamu nak ngorat sape?ngorat laila(tul qadar) ke?

Kuey-san said...

CDR01

sebab ada tanda seru !

haha~

suehanna said...

tulis je la mana2 satu, on your choice. i'll sure read it (:

Matematis Muda said...

sebenarnya aku lagi prefer nombor 1. nombor 3 paling aku rasa tak best. tapi takpe. aku tulis juga.

thank you all btw