Wednesday, September 23, 2009

Berlalu Sudah Ramadhan Dan Eidulfitri

Aku tak sempat nak kira berapa kali aku ucap Selamat Hari Raya, maaf zahir batin sejak 4 hari lepas. Tapi aku stilll nak tulis ucap lagi walaupun dah 3 hari Eidilfitri berlalu pergi.

Selamat Eidilfitri buat semua pembaca CDR. Maaf zahir batin banyak-banyak atas segala tulisan-tulisan dan dongengan-dongengan di sini. Tak boleh nak buat macam mana, dah tajuk pun dongengan realiti. Kan?



Entah kenapa aku rasa raya tahun ini sangat hambar. Persekitaran aku sahaja atau korang pun sama? Kenapa ye?

9 comments:

bawangmerah said...

sama lah kita - raya tahun ni rase cam hambar sikit. haih.

Dammit said...

Aku rasa raya hambar kalau kita pengisian Ramadhan hambar. Yes, aku tembak semua orang. termasuk aku. haha

Matematis Muda said...

bawang,
kalau raya kat kl mmg lagi hambar la kan huhu

dammit,
mungkin..

alif zai mim ra said...

Raya sering bawa kesayuan dalam diriku.. hua~~

cis cik popia.. habis berdarah lengan aku kena tembakan kamu. sakit~

KNOWLEE said...

Sama...

suehanna said...

selamat hari raya MM! :D nak duit raya!

Kuey-san said...

Salam MM,

sebab duit raya kurang kot?

kat sini meriah-meriah jek!

xD

Matematis Muda said...

alif,
syahdu huhu

knowlee,
kan?

sue,
banyak cekadak hang hehe

kuey-san,
bagus lah sana meriah. kat sini macam cuti krismas je. haha.

Merg@s_Tua said...

aku pon rasa raya taun ni cam hambar je...

boring..

syahduu je..

huuu