Wednesday, September 9, 2009

Percaya Tak?

Aku pos entri ini pada jam 09:09:09 hari ini 09/09/09

11 comments:

Merg@s_Tua said...
This comment has been removed by the author.
Merg@s_Tua said...

weh,try this:

http://projecteuler.net

kamu kan MM yg jenius lagi kacak (wekk!)..

lyle hikari said...

aku rase kamu hanya mempergunakan setting yg telah tersedia untuk digunakan. tp kalau betul kamu mmg menulis pada waktu itu, tahniah. cantik nombor tuh. ;p

miko said...

ala...comelnya
09-09-09

opi said...

percaya

Zue said...

percaya atau tak itu satu pilihan kan?
jadi pilih percaya!
huhu..

Matematis Muda said...

Mergas,

lyle hikari,
yupp!!! bijak! aku tipu hehe

miko,
macam MM kan?

opi,
aku tipu!haha weh bila nak iftar?kita buat sahur a. nak?

zue,
sukahati anda utk membuat pilihan. tapi aku tipu hehe
haha

miko said...

maybe....
huhu

Matematis Muda said...

Mergas,
MARVELLOUS!!mana ko dapat site tu?

miko,
bukan maybe lagi. MM mmg comel dan kacak!hahaha

nurdini izni said...

*saje hntr comment ni supaya dah tak jadi 9 komentar dah. huahuahua

Matematis Muda said...

yang mana dengan senang komen anda boleh didelete supaya ia kekal 9 ngehehe