Monday, December 29, 2008

MM Dah Kembali *updated*

[update]
Sebenarnya dalam entri ini dah ada jawapan
untuk teka-teki/soalan aku
aku tukar kaler font je
pandai-pandai lah kalian cari ye
memang takde hadiah
tapi boleh difikir-fikirkan kot
signifikasi nya
[update ends]

Tapi tiada entri buat masa ini
cuma aku tinggalkan satu teka teki
erm
bukan teka teki
tapi soalan la

Pada harimau itu, apa yang kamu takuti?
ciri apa yang ada pada harimau itu
kamu takut?

Lusa mungkin baru aku
keluarkan entri baru ye

Minta maaf
Jwpn: Harimau itu hidup! Kalau harimau yang dah mati sumpah tak takut. Bak datang la besar mana pun. Mungkin terkejut sikit kot. Hehe.


notakaki: Kuey-san, rajen giler email ON CINTA. Kena bayar ke tak?

14 comments:

KNOWLEE said...

Hari mau kiamat.

Kuey-san said...

ok..
nak gelak je.

agagagaggagaga~~~~

xD

tezuka87 said...

soalan ko mcm dlm nujum pak belalang...

"di mana terletaknya kekuatan Hang Tuah..? di kerisnya ka atau di tenaganya ka..?"

ak rs jwpn lebih kurang same je...
xp2 ak tggu sume org bg jwpn lu...

nt ak bg jwpn ak...

shamel said...

emm..kulit?!

Heiy aku ade cadar harimau.
Ramai menjauhinya kerana mendakwanya cadar porn. Erk!

alif zai mim ra said...

jawapan kak norli menginsafkan...sob3..

jaed said...

aku dibenarkan jawab tak?

Matematis Muda said...

hehe
tak mendapat sambutan
teka teki aku
tapi takpe
korang pk a snirik
aku takmo bg jawapan

jaed,
diam2 bley tak?

jaed said...

ei diam diam diam..

burung murai la ni..

Kuey-san said...

harimau?

hari-hari mau.

mcD.

ok?

*teet*

jwpn salah eh?

lantak lahh..

kalo betol pun bukan dpt adiah kn? kn?kn?

hohoho

xD

Matematis Muda said...

aiyo
orang ckp ciri la

tapi mc'd pun sedap gak
hehe

KNOWLEE said...

Kemachoan harimau tersebut.

Tuan Caracol said...

1.
pada harimau itu, Tuan takut ia pupus.

2.
Ciri, mentaliti manusia yang ingat semua bahagian rimau tu bley kasi kuat prestatsi seksual.

Kesian, kesian jika ramai masih cetek pemikiran cam tu...owh, atau pun ramai orang luar sana yang ada ED?

Pst pst..

bawangmerah said...

ape jawapannye? taknampak pape pon
T__T

Matematis Muda said...

tuan,
satu haram pun aku tak paham huhu

bawang,
mari aku kasi klu
'highlight'