Monday, December 8, 2008

CDR Mengucapkan...

Selamat Eidul-adha

dari kami
krew penerbitan CDR

Moga iman kita betambah di hari mulia ini



Oh ya
semalam seorang lagi sahabatku
menukar status
kebujangan
moga kekal ke akhir hayat

Err ekceli
dua-dua kawan aku
huhu

Oh dan hari ini hari lahir
budak ini
kot tahun hijrah
senang gile nak ingat
tiap kali raya haji
huhu

Dan
ehem
14 Zulhijjah
hari lahir aku pula!

Sebelum ni
aku tengok
orang buat wishlist
apa semua

Jadi
aku pun nak buat lah
tapi tak banyak
satu je

Kiub Rubik 4x4
hehe

Takdelah mahal
masih bawah 100RM



Jadi
ada sesiapa mahu belikan aku satu?



Hmm?

10 comments:

bawang merah said...

harga kiub tu around RM20 kan? (penah tau sebab kawan beli kat seremban)

As said...

err...ni kuib pesen ape mahal benor. Bukan murah je ke..? Ke kiub spesel untuk matematis genius?

14 zulhijjah satu je yang as ingat dalam memori dalam tiga tahun ni, kek coklat mak MM :P

kalau ikut hari lahir tahun Islam as, we are at the same age la skang ea? Gulp...

salam eiduladha buat MM, mak, abah dan adik :D

tezuka87 said...

kiub nie x besh sgt...
ak pnh nmpk kiub sudoku..

tp jual kt supermarket ar...
haha...
mau ka..?

phikool thong said...

oo yea..slm ari rye pak aji =]

shamel said...

ooo..hari lahir aku kamu x buat link pon. Humph. [Duduk sambil merapatkan lutut ke dada dan tgn memeluk tubuh].

Eh..krew CDR. Aku igt kamu sorg je dlm ni. [dan..aku buat2 x nampak kiub tu]

ekinokunimy said...

Salam aidiladha dari krew ekinokunimy..

Hehehh!! Macam la ramai sangat..

Kiub?? Bagi ice cube bulih?? Nanti cik ekin kaler-kalerkan penjuru-penjuru kiub tu sendiri.. Lebih menjimatkan.. Free tentunya..

Ngeh ngeh ngeh!!

Matematis Muda said...

bawang merah,
tatau
nape?
nak bagi ke?
hehe

as,
tak mahal pon
mcm bawangmerah cakap20RM je
belikan a
hehe

salam eiduladha juga
buat kamu dan keluarga

tezuka87,
wei siriyes dow!
gua baru google
mmg pegi!
tak penah denga lagi sblm neh
beli satu bungkus
bukak sem gua baya

pt,
pak aji?
bolun laei nak oy~
hehe
slm ari raye juge

shamel,
hari lahir kamo
aku baru tawu
takpe
aku dah ingat
ia adalah hari riben merah
;)

yup krew CDR sorang je
hehe

ekin,
ewah
salam eiduladha juga
hehe
err
bulih pusing2 tak ice kiub tuh?
hehe

Mr Jagatraya said...

ada hati nak main 4x4.Main 5x5 kalu brani..Hehe.Tapi,stenbai RM 84.haha

Matematis Muda said...

hati ada
tapi duet takde
huhu

KNOWLEE said...

Lorrr...kiub tu bersepah kat Toys'r'us.