Friday, November 28, 2008

Aku Nak Beli Alat Penimbang Baru La

rosak la aku rasa
alat penimbang
kat rumah aku sekarang ni

Mana taknya
dari hari tu aku timbang
asyik nombor yang same je keluar
takkan takde variasi langsung

Tak ceria la hidup tiada variasi

Huhu



notakaki: Sewaktu kalian membaca entri ini, aku kemungkinan besar sudah berada di Kelantan. Atau mungkin dalam perjalanan. Ya, pergi bercuti seisi keluarga. Sambil Bapak ada kerja sebenarnya. Hehe.

8 comments:

nurdini izni said...

ye ye je penimbang tu yg rosak. HEHE

tezuka87 said...

penimbang tue x rosak MM..
tp ia menipu kamu...
utk menjaga hati dp terluka...

ak cdgkn ko bli penimbang berat...
yang salu ader kat shopping mall...
yg kne masuk syiling 20 sen tu...

penimbang tue x menipu...
msti accurate...
kalo x puas hati...
bgtau ak...

nt ak cdgkn yg len lak...
stail2...

Huzai said...

berat mun nih..

Szakif said...

marahkan kelambu, nyamuk dibakar!

ainunlmuaiyanah said...

aku cadangkan kau beli penimbang elektronik...
pasti persis, jitu, tepat..

haha

Jepah said...

aku cadangkan ko gi timbang kat klinik... hahaha

ekinokunimy said...

penimbang skang ni tak bulih percaya...!!!

kan??

haahhah!!!

Matematis Muda said...

dini,
hehe

tezuka,
apa kata kao bagi aku satu
hehe

huzai,
berat~ berat
haha

szakif,
uh baru neh
hehe

ainun,
takmao aku
nanti lagi nampak
pertambahannya
hehe

jepah,
tak koso akuh!
kemain jauh laei nak nimbang

ekin,
sokong kamu seratus persen!
hahaha