Thursday, November 6, 2008

Siri Gambar Bercakap#2

Acah ma'enon
memang bercakap pun
sebab ia adalah video

Haha

Maaf
kali ini bukan untuk kalian gelak-gelak dah
tapi
kali ini
video tentang pembuat video di tiub-kamu

Ini video yang aku nak kongsi dengan kalian


Adalah kool kan?

Ini 'dia' dalam penampilan di Deutsche Welle TV



dia ialah James Provan
juga dikenali sebagai GiR2007 di tiub-kamu

Dua kata kunci tentang teknik yang digunakan
'stop motion video'
dan
'DSLR'



Pergilah google


Kredit terima kasih untuk Magenta
yang memperkenalkan aku
kepada video ini

Selamat menonton (dan menduduki peperiksaan)!



notakaki: Kalau video lambat loading, minta maaf lah. Tak dapat nak tolong. Luar bidang kuasa aku. Kamu tunggu jela.

notakukukaki: Klik sini untuk melihat koleksi video yang dimuatnaik oleh James Provan di tiub-kamu

7 comments:

szakif said...

mak aih~ ni mesti freshly posted! :P

menonton!

szakif said...

bil, meniarap pat. aku pegang kaki ko.

grreeett grreeett grrreeett grreettt...

wah. bersih padang UIA.

KnowLee said...

Wahahahahaha~
Zaki...zaki...

nurdini izni said...

serious cooool! :D

Matematis Muda said...

szakif,
pahal lak
ko la terap
aku yang tukang buat video
huahaha

knowlee,
gelak la gelak
buat kat dia baru tau
wehehehe

dini,
seriyes kan?

KNOWLEE said...

Eleh, ada berani ka?
Try tgk...
Hehe~ =p

abby said...

oh..
hensem