Monday, November 3, 2008

Lek Lu, Sak Kok Lu

Maaf lah

Aku tak tahu apa nak jadi
tapi memang aku malas gila
nak belajar sekarang

Sedangkan
musim peperiksaan dah bermula

Apa nak jadi
aku pun tak tahu

Sebentar tadi aku baru
mengalami kekecewaan
selepas menyaksikan
perlumbaan F1

Kalian boleh baca ia di sini
atau tunggu sahaja surat khabar esok
hehe

Malas nak ulas banyak-banyak
kalian baca sahaja lah
itu pun kalau nak

Di kala musim peperiksaan begini
aku carikan kalian
video-video enak untuk ditonton

Mula-mula aku nak suruh kalian
tengok video ini

Tapi
aku eksplor lagi
aku jumpa video ini

Sila jangan gelak kuat-kuat

Kalau aplikasikan dalam Piala Malaysia
mesti lagi ramai tengok bola Malaysia kan?

14 comments:

Unknown said...

owh terima kaseh~ *walopun aku tak gelak pun..

oy! ko ni bila nak insaf? g stadi. kol 4 pagi pon sempat lagi wat entry :P

Unknown said...

btw thanks la pasal telah melekakan aku dengan menonton lebih banyak prank kat youtube. heh...

time2 musim exam ni bagus gak release tensi dengan tengok mende nih. :D

Unknown said...

lighter ade?

Jepah said...

nabil.. gi stadi... patut la bising je tiap2 mlm... ko yg x tido rupenye... =p

Anonymous said...

Ok, terpaksa gelak kuat2 jgk.
Video tu mmg takleh blah.
Apa yg diorg pakai kat mata tu sbnrnye ek?

Matematis Muda said...

tak beragak szakif
sampai tiga komen berderet

jepah,
suke hati aku la
bu-wek~

knowlee,
binocular la
tu yg kelam-kabut nak sepak
tak kena-kena tu
hahaha

Unknown said...

kak noli, sebenarnye banyak lagi vid2 yang menarik selain drpd yang nabil feature tu. serius!

search je japanese prank. saya terkekeh2 ok pagi tadi. memang tak bleh bla~

As said...

jangan bising2, budak2 KAHS banyak paper neh!

hahaha


susah gak eh MM if paper start lambat, cam takde motivasi memaksa belajar dengan tekun. Tapi takpe kamu kan genius :P

Anonymous said...

Owh, binokular rupanya.
Tak nampak sgt sbb gambar tak clear.

Zaki,
owh, ye ke?
Okay, nnt nak search.
Leh bantai gelak sorang2 dlm bilik.
=p

lop said...

blaja..blaja..blaja

sigh

gud luk =]

Matematis Muda said...

sukati korang la nak cakap apa pun kat komen ni
aku nak gelak lagi
hahahaha

Unknown said...

bil, kalo ade jumpa lagi pape yang menarek gtau eh~

time2 exam ni memang memerlukan penggelakan~

Matematis Muda said...

Nah gi tengok yang ini
http://www.youtube.com/watch?v=oUH3m6ZyW-g

tapi bukan untuk gelak la
huhu

Unknown said...

dah tgk. terkesima kot.