Sunday, May 10, 2009

Pagi Juma'at Lepas

Aku berjalan-jalan
sambil mata aku memandang
susunan rak yang banyak beratur

Sesekali mataku melihat kertas di tangan
lebih kurang 5 perkara tercatat di kertas tersebut

Setelah dilihat ke kertass tersebut
mulutku terkumat-kamit menyebut
perkara pertama dalam senarai tersebut
berulang kali
sambil kaki terus melangkah
dan mata melilau mencari-cari

"Mana pulak kicap ni. Haih,"
aku akan mengeluh

Nak buat macam mana
dah Ibu minta tolong beli barang

Hehe

Dan kadang-kadang aku akan terserempak dengan beberapa lagi lelaki
yang senasib denganku
juga dengan kertas di tangan

Dan aku gelak sendiri



Selamat Hari Ahad

6 comments:

As said...

haha

bagus3

berlatih naa~~

mak2 kita semua benda dalam kepala aje..hebatnya mereka :D

Miss Typical said...

tu la beza lelaki ngan perempuan kan....

lelaki beli ape yg dlm list je...
perempuan? hahahaha....

izzahismail said...

wah! bagus.
jgn jadi mcm abg saya.
suro amek serai,
bukan amek serai dr bwh.
dye amek daun saje belah atas.
time skolah menengah kot.

ZAr said...

nasib lelaki memang camtu kot..
huhu...

dammit said...

weh. Mungkin aku selisih dengan ko tapi tak prasan kot?

Matematis Muda said...

as,
ni cerita lama senanya hehe

tipikalis,
perempuan?
haa sambung
sambung hehe

izzah,
hahahaha
itu adalah sangat kelakar!!!
kah8

zar,
kita kena buat rusuhan tak?
menuntut hak asasi manusia
hehe

dammit,
takyah nak nipu
ko stalk aku!
haha