Thursday, May 28, 2009

MM Adalah Penyokong Pasukan Syaitan Merah

Jadi
MM pergi menonton bola
dengan semangat kesukanan yang tinggi

Di kedai tersebut
MM duduk di meja bersama 5 yang lain

3 penyokong Liverfool
sorang penyokong Shellsea
sorang penyokong refree (berkecuali)

Jadi
MM pun cakap

"Aku tak suka a duduk meja ni. Ada meja lain yang kosong tak?"



Keputusannya
Manchester United buat julung-julung kalinya
menjadi pasukan kedua terbaik

Aku harap kalau ada pemain Syaitan Merah yang tiba-tiba baca blog ni paham lah apa yang aku tulis ni.

Tahniah buat kalian.
Sekian.

4 comments:

alif zai mim ra said...

tahniah buat semua. ^_^

Kema Azeman said...

aa. mmg. aku mmg takde pemahaman dlm entry ini. sekian.

Blogger Ini Tidak Mahu Dikenali said...

biar aku jelaskan kema,

syaitan merah itu red devils.

red devils itu Man U.

man u itu pasukan belasahan semalam.

errr...aku harap sampai maksud yer...

Master J said...

nape x tkr meja??duk meja 2 xdak ong..2 yg klh 2..hehe..