Thursday, May 28, 2009

MM Adalah Penyokong Pasukan Syaitan Merah

Jadi
MM pergi menonton bola
dengan semangat kesukanan yang tinggi

Di kedai tersebut
MM duduk di meja bersama 5 yang lain

3 penyokong Liverfool
sorang penyokong Shellsea
sorang penyokong refree (berkecuali)

Jadi
MM pun cakap

"Aku tak suka a duduk meja ni. Ada meja lain yang kosong tak?"



Keputusannya
Manchester United buat julung-julung kalinya
menjadi pasukan kedua terbaik

Aku harap kalau ada pemain Syaitan Merah yang tiba-tiba baca blog ni paham lah apa yang aku tulis ni.

Tahniah buat kalian.
Sekian.

4 comments:

alifzaimimra said...

tahniah buat semua. ^_^

Akmal Azeman said...

aa. mmg. aku mmg takde pemahaman dlm entry ini. sekian.

Anonymous said...

biar aku jelaskan kema,

syaitan merah itu red devils.

red devils itu Man U.

man u itu pasukan belasahan semalam.

errr...aku harap sampai maksud yer...

Master J said...

nape x tkr meja??duk meja 2 xdak ong..2 yg klh 2..hehe..