Saturday, April 18, 2009

Entri Musim Periksa III

"Weh, gyration ni haram jadah apa a?" aku tanya rumetku

"Apa tu?"
dia jawap
satu jawapan yang bagus dan kreatif aku kira

"Hah, aku tau! Guugel! Hehe,"
jawap coursemate beliau yang sedang stadi bersamanya

"Haa bernas!" aku balas
sambil jariku memacu cursor ke ikon Google Chrome

Dabel klik

Taip "gyration"

Enter

Tekan Ctrl+T

Taip tagihdadih.blogspot.com

Enter

Tiba-tiba ada suara dari belakang berbunyi
"Aku rasa kan, kau tak boleh jumpa 'gyration' dekat tagihdadih tu,"




notakaki: Exam dah habis~!!! Haha

5 comments:

Mr Jagatraya said...

siut,ni rahsia kejayaan ko!..conteng taik kat kertas pun dapat markah..
Lepas ni nak try taip tagihdadihla..

Kuey-san said...

dah abis exam? patutlah semangat nak jogging.

hahha

;)

Merg@s_Tua said...

siot.dah abeh exam kamu,ye?aku baru je nak stat..huu

gabra sey!doakan aku leh jawab exam.

4paper tuu....siot la!

haha

Huzai said...

exam abis, ape lagi dude. Blog la sampai lu pengsann. Haha!

Matematis Muda said...

mr jagat,
bukan la
lain kali kau pun kena conteng tahi la
haha

kuey-san,
hahahaha
yup sangat bersemangat
dan telah berjaya pun
hehe
gudlak to you

mergas_tua,
gudlak to you too

huzai,
lek lu~
haha