Thursday, May 6, 2010

Entri Ini Bukan Sebab Dammit

Lagi satu sebab untuk kita membenci surat khabar tempatan. Baca ini. Dabel-yu-ti-eff? Bengang punya pasal, dia gi kutuknya kawan tu. Nampak sangat tak baca blog aku.

Kalau dia baca blog aku mesti dia tak komen pelik pelik sebab 2 tahun lepas, tahun 2008, aku ada cerita pasal KokoKaina. Dari dulu sampai sekarang, kalau sebut KokoKaina, mesti semua ternganga. Koko-what? Dulu ternganga sebab dia belum glamer. Sekarang ternganga sebab dia dah tukar nama jadi Zee Avi. Anda boleh rujuk akaun YouTube dia.

Aku nak cakap banyak pun, aku ada dekat ofis ni. Jadi korang pergi baca Sue Anna tulis.



Oh, bai de wei, tulisan aku 2 tahun lepas macam gampang. Bajet emo tapi macam tayik.

Well, macam lah sekarang tak macam tayik. Erm, mungkin sekarang macam tahi. Lebih skema.

6 comments:

suehanna said...

weyyyyy aku bace artikel ni pun berasap duh. maybe at some point zee da tak nak layan media malaysia because you know what, mungkin betul dorang tak faham bahasa inggeris so why waste time to be interviewed by them?

obviously, the whatsoever cik normah is so not on the same level with this talented girl la. paper2 bahasa melayu semua kritik dia -.-' like hello kau pijak kat planet mane ni weyyyy. kalau tak tau psl underground scene better kau senyap bleyh tak?

wuh. puas hati aku. haha. anyway, haritu ada reporter utusan buat review pasal konsert nada biru. yg paling kelakarnya, dia boleh cakap yg 'yuna yg tak dikenali ramai sebelum ini ....., dianggap tidak peramah kerana kurang berkomunikasi semasa membuat persembahan....' like who the fuck are you kidding now? since lepas spm aku dah kenal dia through youtube, it's just the fact that those reporters tak pernah dig in the other side of the malaysia music scene pun. but let's face it kau dapat dua spread besar dalam pancaindera. please lah, buat research before you review underground artist. pfffffft.

ok thanks MM bg aku ruang nak meluahkan perasaan. aku dah pun tulis email tak puas hati dekat reporter utusan tu, unfortunately aku rasa tuhan maha agung tak mau kita gaduh-gaduh, email aku was not sent because of the internet connection and the whole contect of the email pooff-ed just like that. yeah. so yeah. bace, bace sume ni. hehehe.

kinawa said...

apa lagi sebab lain untuk kita benci akhbar tempatan? ada sebab untuk sayang tak?

alifzaimimra said...

aku bukan peminat akhbar tempatan. peace.

alifzaimimra said...

eniwei, zee avi roks! *two thumbs up*

KemaAzeman said...

owh? aritu media kutuk yuna sbb yuna tak layan nk interview, skrg ni kutuk zee avi dan puji yuna melambong2 plak? malaysian reporters mmg cani, sket2 nk emo. trumata reporters industri hiburan...asal tak dpt interviw je mesti nk kepoh2 kat paper. cam haram je. ni br malaysia. kl kat hollywood tu mmg jenuh lah nk dpt peluang en. reporters malaysia bias n tak berakal n tak berfikiran terbuka n suke emo tak btempat. btw. heheh aku nk point out 1 benda...time zee avi perform aritu kan, lipstik merah die melakat kat gigi. distracting kot! hahahah

Matematis Muda said...

sue,
err, aku taktau nak reply apa. sama sama lah kot haha

worsmith,
ada baaanyak sebab untuk sayang.

alif,
well, dont tell me. im a fan. boohoo haha

kema,
banyak banyak benda aku baca komen kau tu, ini je yang aku nak cakap
trumata? apakaH? hahahaha
yeke, naseb baik aku tak tengok arituh haha