Saturday, February 28, 2009

Seingat Aku Lah

Aku ada bayak hutang
hutang tag
bukan hutang duit

Err, esok lusa aku bayar la hutang kao dammit. Hehe peace broh

Hutang tag aku
keliling pinggang
eh tak
keliling jari

Hah
bayanglah berapa banyak jari aku ada
banyak tu lah hutang ni keliling
huhu

Mari kita senarai kan
Master J
Tuan Caracol
As
Nene Matahari
Edwan

Hah
kalau aku jawap tag tu
satu tag sehari
bermula 5 hari lepas
nescaya tak berlakulah
kemarau entri di CDR ni
hehe

Tapi nak buat macam mana
aku tak berapa boleh jawap lah
tapi malam ni aku jawap lah satu

Baiklah
berambus dulu~



notakaki: Ada sesiapa yang tagnya belum aku lakukan tapi tak disenaraikan dekat atas? Sila beritahu ya.

9 comments:

As said...

tak semestinya orang yang memberi hutang ingat hutang2 die..ade yang jenis baek hati tau :D

dan tak semua orang yang berhutang ingat hutang2 die..ada yang sengkek tau!

:P

haha

moral die?

dun judge a blog from its writer?

pulak, lari dari tajuk..

Master J said...

aku ada tag ko ke??biler eh..tag apa??xingat dh bro..haha..

azman said...

hutang emas boleh dibayar,
hutang budi di bawa mati,
hutang tag ??? tak sapa pedulik,...

KNOWLEE said...

Akak ada tagged.
Tapi dah tak ingat apa yg ditagged.

Szakif said...

ko ade hutang belanja aku pasal menang explorace, ade ko ingat? :P

Nene Matahari said...

dah berhabuk dah pak cik oiii

Huzai said...

abaikan dan halalkan tak boleh? Heheh. :)

Matematis Muda said...

as,
sila rujuk komen azman

master j,
sila rujuk komen azman

azman,
komen yang bernas
hahahaha

knowlee,
oh yeke?
dah ingat nanti bitau la
hehe

szakif,
sila rujuk komen azman

nene,
sila rujuk komen azman

huzai,
halal haram ni kerja Tuhan huzai
hehe

As said...

ah
ade as kesah?! :P