Thursday, February 5, 2009

Pasca Peperiksaan Pertengahan Semester

Lewat malam
atau awal pagi
mana-mana kamu suka
tapi dua-dua buta

Malam buta
atau pagi buta

Tiga lelaki
baru selesai menduduki peperiksaan pertengahan semester
sedang duduk-duduk
di kedai berhampiran

Lelaki Perak asyik berkepit dengan henpon
Lelaki Jenius menghadap makanan
pinggan ketiga

Dua-dua muka ketat
maintain ketat

Lelaki ketiga
kita panggil dia Lelaki Berkecuali
menggilirkan pandangan
antara Lelaki Perak
dan Lelaki Jenius

Akhirnya dia buat kesimpulan

"Menarik a korang ni," dia membuat intro

"LP kalau dia tension, dia SMS. LJ pulak kalau dia tension, dia makan."



Dayem!

Aku nak stadi sungguh-sungguh lah macam ni

Kalau asyik kantoi je periksa
asyik tension je
nanti asyik makan je

Gemuk lah aku!



Baru nak kacak
kalau gemuk, kena cukur misai lah. Baru comel balik.

7 comments:

Szakif said...

duh~ :p

*we share something in common here, tensi = makan. makan = gemok. argh!

Matematis Muda said...

i tot we share a lot in common?
hehe

pu3 said...

"nanti asyik makan je"
-puase if x nak asyik makan je..*wink*

"Baru nak kacak
kalau gemuk, kena cukur misai lah. Baru comel balik"
-kacak so not into you.u look cute kalo botak..hahaha.:)

nuraainaa said...

apo ni mm. Ish.

nanti lari peminat2 semuaa.

Matematis Muda said...

-mmg boleh puasa, tp kalau malam?
-yeah i know, im cute..

aainaa,
lari kita kejar!

pu3 said...

to mm..
mlm jgn mkn.lapa minum milo.
pasti sihat dan kuat..ahhaaa..

pu3 said...

to mm..
mlm jgn mkn.lapa minum milo.
pasti sihat dan kuat..ahhaaa..