Saturday, February 21, 2009

Aku Bangun Pagi

dan lihat sekeliling

"Apasal semua orang takde ni?!"

Aku mula periksa setiap bilik dalam rumah

Kosong
atau berkunci

"Mana semua orang pergi?!"

Satu
dua
tiga saat

"Oh, kelas laa,"

6 comments:

Huzai said...

Laa.. Sekarang ni "pagi" ke MM?

Heehee. Kau sedang cuti atau "cuti" (cuti dalam brackets)??

LOL. :)

azuwanmusa said...

kalo tgk time ko post ni..nk kul 2 petang.. Eh ko tdo dari padi sampai kul 2 ke?

pastu ponteng kelas...?

Camna la rambut ko x mengerbang.

Szakif said...

dia tak sedar aku kol 7 pagi dah menonong pi bilik dia pinjam reket jaed. dia dok terbongkang kat ruang tamu tu tido bagai seekor gajah comel berkain pelikat. owh sila take note on that word: kain pelikat. ahahahaha

Kema Azeman said...

isk isk isk. patot la rambut menggerbang bagaikan pintu gerbang. ayu la u ni pakai kain pelekat~~ *muntah* hahaha

Matematis Muda said...

nanti aku nak buat entri kain pelikat pulak ah
hehe

As said...

haha
as da wat dha entry kain pelikat :P