Monday, February 16, 2009

Lagi Nostalgia Sekolah Menengah

Oh
sungguh nostalgik

Haha

Oh ya
aku guna perisian 'Cat'
atau dalam bahasa Inggris nya
'paint'

Saje nak cuba buat macam Edwan

Cuma
aku tak guna tetikus
sebaliknya
aku cuma guna
'touch pad'

Wuuuhuuu~
haha



Oh ya
aku sedang dalam proses
menyiapkan TIGA assignment
yang perlu dihantar esok

Err
maksud aku
pagi nanti

Baiklah
kembali pada kerja!



notakakiyangperludiberiperhatian: Ke-jenius-an dan ke-comel/kacak-an tiada kait mengait dengan bakat seni. Sekian.

9 comments:

Muhammad Edwan Shaharir said...

mwahaha.

:D

azuaries said...

hei..tdo la

Huzai said...

kau lah yang selalu conteng meja dan kerusi guna liquid paper ya? Lepas tu terus tak boleh bawa liquid paper pergi sekolah. Pengawas, tangkap dia ni.

bawangmerah said...
This comment has been removed by the author.
bawangmerah said...

ok, kesenian terserlah meskipun kene touch up sikit2.

*ini komen berunsurkan kritikan membina*

Matematis Muda said...

yg sebelum tu?
hehe

bawangmerah said...

yg sblm tu, aku tulis "burok nye"

XD

Matematis Muda said...

tau
hehe

tapi jatuh bawah kategori apa?
komen berunsur?
hehe

bawangmerah said...

er...komen berunsur...hhmmmm.
entah.

-_-"