Friday, April 29, 2011

Sempena Pesta Buku

PBAKL 2011

Aku dah pergi. Komen? Macam biasa. Sesak. Linguaphone boleh menyebabkan orang mencarut. Dan macam biasa, akan ada jurujual yang tanya soalan seperti; "Abang, abang dah ada anak belum?". Dabeliutieff? Nampak tua sangat ke aku ni? Hehe.



Ya, aku tahu mereka bukan nak kata aku tau, mereka cuma mahu jual buku. Aku saje nak drama. Haiya.

Jadi, sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 ini, mari aku kongsi satu video. Dan sebagaimana yang kalian dah tahu, aku memang peminat video stop motion. Dan video ni aku dah peram dari hujung tahun lepas. Belek belek draft lama. Jumpa. Post.

Mantab kan? Eleanor Stewart ni aku rasa memang berbakat dan kebanyakan hasil seni nya menggunakan kertas. Seni keratan kertas nya ini sedikit sebanyak menyerupai hasil karya Peter Callesen. Mengagumkan. Semuanya hanya menggunakan kertas dan gam sahaja! Adalah wow!



notakaki: Sebenarnya, aku nak pos video yang ini. Tapi aku rasa, ramai dah tengok kot. Jadi, aku kongsi yang ini aja.

notaohlupanakcakap: Siti Simba dah beranak!!!

3 comments:

bawangmerah said...

wwaahhhh
apa nama anak dia?

e.c.h.a said...

tahniah.!dah jadi bapak dah.haha.patut la seller tu tny da ade anak blom. :D

Matematis Tua said...

Moga anak-anak siti simba menjadi anak yang taat kepada ibubapanya.