Sunday, April 11, 2010

Tahukah Anda?

Menguap dan berdehem adalah berjangkit. Maksudnya, kalau kita tengok atau dengar seseorang itu berdehem atau menguap, kita ada tendency untuk berbuat demikian juga.

Benda alah tu panggil apa ye? Kuasa minda?

Tapi tak kisah lah. Sebab aku baru tengok video ekspresi muka si jakon ini. Kalau kita ghalit tengok video dia tu, mungkin kita akan turut ikut mengangkat kening. Haha. Ok, putri, video kau, adalah, hilarius! Haha.

Jadi, setelah menonton video tersebut aku teringat satu video yang membuat aku terikut perbuatan wataknya. Iaitu seekor kucing.

Tahu dia buat apa?

Dia menganga.

Ya. Menganga. Aaaa.

http://www.youtube.com/watch?v=dZf2hUIuwRI

7 comments:

As kun~ said...

menguap menagntuk dan senyum
contagious :D

Matematis Muda said...

menagntuk?

kuroneko said...

Mengapakah kucing tu kelihatan tak normal bagi aku? Pelik kalo kucing nganga sopan gitu..erk..

emma said...

slow motion tue.
haha!

Matematis Muda said...

kuroneko,
memang pelik kalau kucing nganga terkejut begitu. memang pelik.

emma,
terbaek!

aKu buKan Merg@sTua said...

aku rasa kucing tu bukannye menganga,tp ada corak kat bawah leher dia.so skali pandang macam dia menganga la..

aku rasa la..

ザ-sylver-shooter said...

ni kucing jepun ni..kucing jepun mmg suke nganga, sangap,,