Wednesday, April 21, 2010

Latihan Industri

"Matematis Muda," satu suara panggil.

Aku berpaling. Angkat kening.

"Kamu?" Aku angguk.

"KJ nak jumpa kat atas,"

Aku terkejut. "Hah?"

"KJ panggil. Dia nak jumpa jap."

"KJ?"

"Ketua Jabatan la,"

"O, ok."




Mati mati aku ingat KJ 'tu' ada kat sini haha.

Oh ya, aku buat latihan industri alias praktikal kat UPM ni. Ada mana mana pemblog dekat area sini? Mungkin boleh bersemuka, bersuai kenal.

Farah
, kau dekat hospital atau dekat sini? Atau dah habis?

7 comments:

wordsmith said...

KJ 'tu'=khutbah jumaat ke khatib jumaat?

Enriuel said...

kalau dkt plkn.
KJ=Ketua Jurulatih.
:)

suehanna said...

hahaha. rase mcm nak lempang je.

ainunl.muaiyanah said...

haha.. UPM ke? dekat la :)

Dammit said...

kalau dekat hospital, KJ tu ketua jururawat. lain tempat, lain kj

suraya said...

MM, kat sini byk MM.

ada MM1,MM2,MM3.

wah! ramainya MM disini. kembar ni.

...

cis! rupa2nya, makmal matematik daa~

Matematis Muda said...

weirdosmitho,
kepala jambul

Enriul,
ko bekas pelatih ke?

sue,
rasakan, nah! hehe

ainunlmuaiyanah,
wow! fancy some meetings? hehe

dammit,
yupp orang kampung kj haha

suraya,
bukan ramai. banyak haha.
eh bukan. tu macam AF la..ada AF1 AF2 haha. siyot, cam tak kelakar je