Thursday, March 11, 2010

Nota Untuk Beckham

Kepulangan anda sangat kami nantikan. Semoga berbahgia di galaksi. Kalau kau main kat piala dunia aku sokong england. Kalau tak, aku sokong italy dengan sepanyol je.



Dammit, gua tak sabar nak tengok gambar Syaitan Bertiga gua ni hahaha.

7 comments:

aKu buKan Merg@sTua said...

u minat beckham?

eii...ape yg ada pd beckham?kalu torres ok gak.

lalala~

Miko Yamaguchi said...

yay! saya pun sokong abang bekem!

stereorosak said...
This comment has been removed by the author.
Dammit said...

ko bukak locker aku, laci bawah skali, tengok envelope ada nama ko. Ambik ah.

sweet tak? hikhik

As said...

wah sweeet nya :P :P
haha

lama nye tak datang sini

Huzai said...

cheese!!!

Matematis Muda said...

kejapmergaskejapbukan,
Beckham MU, torres bukan

oi miko,
lama tak nampak kau ba!
yay untuk beckham!

Dammit,
aww

As,
err awak blogger jugak ke?
hehe

Huzai,
shadap yuH!