Tuesday, May 31, 2011

Haih

Haih. Aku tak berapa nak sibuk sangat kebelakangan ni. Tapi macam sibuk juga. Aku tak tau apa yang membuatkan aku terasa sibuk. Heh.

Apapun sorry lah takde apdet sejak minggu lepas. Haha. Macam lah aku rajin apdet sebelum ni hehe.

Hah. Esok adalah tarikh tutup pertandingan bagi nama Anak Simba. Jeng jeng jeng. Ada sejumlah 17 penyertaan (setakat aku tulis entri ni). Seminggu 17 penyertaan. Not bad. Haha. Esok aku akan nilai yang mana aku suka.

Oh ya. Hadiah bagaimana ya. Aku takde idea nak bagi apa. Korang boleh lah cadangkan kat aku nak hadiah apa. Tak kisah lah korang menang ke kalah ke, semua boleh bagi cadangan. Tapi janganlah minta hadiah melampau lampau seperti tiket percutian tiga hari dua malam di golkos ostrelia.

Sempoi sempoi dah la wei. Aku ni penganggur. Tulis blog ni pun tak dapat duit. Haha.


Cium sikit. Awak 'yak' eh?

2 comments:

Hermione Sakura said...

kalo rs kedekut, bg la coki2 1 kotak. kalo rs pemurah, bg la novel dwilogi padang bulan by andrea hirata ^^V

orked said...

macarons!!!