Thursday, January 15, 2009

Nah Entri Baru!

Apa baru-baru?
takde apa yang baru pun


Pergi main jauh-jauh
aku tengah sibuk sekarang

Tahu sibuk pasal apa?

Mari aku cerita



Sekitar Penghujung 90-an

Gua boleh dikatakan
agak ketagih dengan 'benda' ini

Boleh dikatakan
sehari tak layan
memang tak sedap badan a

Setakat 4 brutal tu
memang mainan gua je

Lagipun waktu itu
gua takde banyak pilihan
'benda' itu sahajalah yang mampu gua layan

Tapi
'benda' itu bukan koman punya barang beb
hot stuff gak a

Tapi itu dulu
lepas aku dipaksa masuk sekolah asrama penuh
aku makin berjauhan dengan 'benda' itu

Jiwa punk rock meronta-ronta
haluan nu metal jadi pilihan

Akhirnya
'kami' berpisah


Sepuluh tahun kemudian


Edisi ke-3 terbit!

Yeeha!
aku dah try

Memang pegi!
dan..



..aku kembali ketagih



Aaargh~!!


Berjam-jam gak a ngadap
asyik kalah je!



Itu dalam game
kalah boleh restart

Sedara kita kat Palestin tu
mana nak restart nya?

Bila nak 'unit ready' nya?

Dah berapa kali "our base is under attack"
dan "unit loss"




[kemaskini]
Ini ada pautan cambes
KLIK SINI
akan membawa anda ke
http://www.othermalaysia.org/2009/01/13/gaza-and-the-liberal-conscience-iv-the-power-of-boycotts/
[kemaskini tamat]

3 comments:

Szakif said...

ingatkan asap. hehe~

naseb baik aku bukan gamer. so takmo amik tahu. lalala~

jaed said...

jap, nak igt balik azam ko utk sem ni..

1. xnak jadi buncit
2. nak dapat salasah poin khomsah ilal fawqa..

hehe..

buncit beb kalau duk depan pc je..

Master J said...

aku ingat ko ckp psl rokok mula2 =p hehe..C&C rupenyer..hehe..e2 lah..gaming mmg addicting..tgk aku..xdota main game2 bdk2..hehe..