Saturday, January 10, 2009

Kuciwa

Malam Januari 9
aku bersemangat menonton
Buletin Utama
TV3

Bukan berseorangan
seisi rumah bujang ini
sekitar 20++ orang
turut menyaksikan rancangan tersebut

Satu senario yang sangat jarang berlaku
di rumah ini

Walaubagaimanapun
penantian mereka berhasil
penyertaan kami
Gaza: Perhimpunan Mega
bertemakan "Save Palestine: Do Or Die"
disiarkan di Buletin Utama

Maka bersoraklah seisi rumah

Selepas tamat laporan
aku beredar ke bilik ku dengan rasa kecewa



"Takde pun muka aku! Aku dok depan sekali kot! Dasar TV pendengki! Tanak tunjuk muka kacak macam aku ni! Huh!"

Hehe

Apa pun
mari aku kongsi dengan kalian
lagi video dari YouTube

Tapi buat pertama kalinya
aku memaparkan video lagu melayu
ya
diulangi, LAGU MELAYU!

http://www.youtube.com/watch?v=aW7kNcKI970



Pembikinnya ialah tuan blog ini
ada dia pamerkan video ini di blognya

Buat masa ini aku malas sikit
(bila pulak aku rajen?)
jadi ulasan mengenai
perhimpunan, demonstarasi, boikot
dan sebagainya
aku tak berapa nak tulis
kalian cari sendiri lah ye

Mungkin aku patut kongsi entri ini

9 comments:

bawangmerah said...

nice vid. walaupon tunjuk kaki je.

cabincrew are here not to kiss ur ass said...

cameraman memang target muka2 tak hensem je kot..dia saja mahu tunjuk muka SEBENAR dari orang SEBENAR.kan?sabar ye..

ultimatum21 said...

heh

Szakif said...

ala~ dah tgk dah~

huhu....

Master J said...

rilek bro..ada pluang lg ms dpn =p

shamel said...

TV3 tnjuk sekejap sgt. mungkin sbb die dtg lmbat kot. so sket je vid die amik. tp yg pasti die ade mamat yg jerit2 tuh tp x msuk pon tv. ceit!!

izzahismail said...

tak tgk pon berita.
beli paper je.

anyway, kmu patut duduk dkat sblh fakhrur tuh.baru bley masuk news.
haha.

jaed said...

ala izzah, patik duduk tepi fakhru pun tak masuk jugak..

Matematis Muda said...

bawang merah,
yupp
sebab itu ia dipamerkan di CDR
(",)v

cabincrew bla-bla-panjang-giler haha,
sebab bersabar la tv kt rumah ni wujud lagi
kalau tak memang dah dihempuk dah tv tu
hehehe

ultimatum,
well

szakif,
kao..
orang laen?

master j,
o ada lagi eyh?

shamel,
takde lah lambat sangat diorang datang
tapi yela
bukan kat tempat kita je ada perhimpunan kan?
jerit2 tu kat tempat lain pun ada kot
dan mereka tanak yang ekstrem2

mungkin..

izzah,
agak2 fakhru masuk news x?

jaed,
tak muat tv nak masuk kao
haha