Saturday, September 25, 2010

Kawan Aku Kata

"Hidupku sekarang ini, dipenuhi bokeh. Kabur. Tiada yang jelas dan pasti,"

Aku senyum dan gelak kecil.

Spek dia pecah main bola petang tadi.



notakaki: Berkenaan hadiah dalam entri lepas. Setakat ini tiada pemenang lagi.

notaduakaki: Aku cakap nak pos gambar. Tapi aku punya brodben ni ada masalah nak aplod gambar ke blogger. Ke flickr atau facebook je boleh. Apa kes aku pun tak tau. Maaf lah ye kawan kawan.

3 comments:

Huzai said...

sebenarnya kau nak cakap kau terer sepak bola sampai pecahkan spek orang, kan? kan? kan????

bawangmerah said...

kalau spec pecah, memang legam dunia ni. susah.

yang benar,
mangsa-spec-pecah-suatu-ketika-dulu.

in+an Jun$u said...

xpuas ati..apsal masih xde pemenang?

ke pemenang dh ada,cuma hadiah je yg xde..ala,blanje sate kajang pun ok la.haha!