Tuesday, June 30, 2009

Jenius

Boring-boring lepak awal pagi
atau lewat malam

Tiba-tiba kawanku bagi teka-teki
"Weh, aku ada teka-teki,"
kami tengok dia
menanti

"tapi aku nak korang jawap secepat mungkin, kurang dari 3 saat,"

"Ok,"
aku dan seorang lagi jawap
hampir serentak

"Ok sedia,"
dia cuba menerapkan unsur-unsur saspen
"aku nak korang bagi aku satu negara yang bermula dengan huruf.."
berhenti dua saat
satu
dua
"huruf U!"

"Yugoslavia!!!" kami berdua jawap hampir serentak

14 comments:

Anonymous said...

haha...
1 second..0.5 second
Uganda!

dammit said...

Macam mana entri tak kelakar ni boleh buat aku tergelak? haha, serious. Nasib baik bukan live, sebab aku dapat bayangkan muka ko jawab dengan penuh teruja.

dammit said...

Macam mana entri tak kelakar ni boleh buat aku tergelak? haha, serious. Nasib baik bukan live, sebab aku dapat bayangkan muka ko jawab dengan penuh teruja.

As said...

as nak ckap bnda yang sama dgan dammit
wahaha

thanks la dammit da wakilkan :D

alif zai mim ra said...

stuju ngn en. popia n as. bhgn "Yugoslavia" tu buat aku kerut dahi.. habis bc entri ni, aku tergelak. kenape ek? ahaha

p/s: eheh.. jenius ek? eheh.. ye la..aku bagi can..

NooB said...

bak kata ayman...
"Tak Kelakar La Wei"
huhu...

Jepah said...

jenius mmg mcm ni erk?

Farah W said...

muahahaha! lawak dowh. Ukraine. :P

tusky said...

selalunya orang bajet jenius memang gitu

Kuey-san said...

Inilah akibatnya bila dah terlalu taksub dengan kejeniusan sendiri.

xD

opi said...

ade yg pronan Yugoslavia as
YOU-GO-SLAVE-VIA, then that people said: where the heck is that.
bodo.

出張ホスト said...

女性会員様増加につき、当サイトの出張ホストが不足中です。女性の自宅やホテルに出向き、欲望を満たすお手伝いをしてくれる男性アルバイトをただいま募集していますので、興味のある方はTOPページから無料登録をお願いいたします

セレブ said...

セレブラブでは心とカラダに癒しを求めるセレブ女性と会って頂ける男性を募集しています。セレブ女性が集まる当サイトではリッチな彼女たちからの謝礼を保証、安心して男性はお金、女性は体の欲求を満たしていただけます。興味がある方は当サイトトップページからぜひどうぞ

ゲイ said...

ゲイの数が飛躍的に増えている現代、彼らの出逢いの場は雑誌やハッテン場からネットに移り変わってきています。当サイトは日本最大のゲイ男性の交流の場を目指して作られました。おかげさまで会員数も右肩上がりに伸びています。ゲイの方や興味のある方はぜひ当サイトをご覧ください。