Saturday, March 28, 2009

013 ke 012

Apecer earth hour kl?

Aku mesej jiran-rumah-sebelah
lebih kurang pukul 11 dah masa tu

Seketika kemudian
lagu Rainbow in the dark dendangan Dio
berkumandang di henfonku

Butang 'Read' kutekan

Apa cer? Aku tgk terang je area umah aku . Tp aku mmg tutup lampu a, kat wayang. Haha. Sana pecer?

Na'aram
memang aku tak reply dah a mesej dia lepas tu



notakaki: Tulisan senget di atas adalah dari perbualan secara SPR (sistem pesanan ringkas). Tidak sesuai digunakan untuk penulisan formal dan tidak enak dibaca di blog. Sekian.

cuba klik sini

9 comments:

Merg@s_Tua said...

Hmm,kiranye MM sokong ke x Earth Hour ni?

ke dok ralik baca buku..nk exam la katekan..heh!

Matematis Muda said...

its not about that particular hour actually

tapi secara ringkasnya aku sokong laa

Dammit said...

duhh~

Akmal Azeman said...

duhh~

sape la tu kan yg kat tmpt wayang kan?

hmmm..Rainbow?? Dio?? heh.

alifzaimimra said...

i know what u were up to during that particular hour..

alifzaimimra said...

kamu dengan incip PM itu.. -_-"

Matematis Muda said...

hahahawa,
haha

kema,
duh~

Hasbi said...

klcc gelap beb!

Matematis Muda said...

linked the video in this entry