Tuesday, November 2, 2010

MM Melancong: Berlari

Gambar lama. Waktu aku melancong tahun lepas. Selongkar balik album album lama dalam laptop, terjumpa koleksi ini. Sementara takde apa nak pos ni, apa kata kita imbau kembali zaman kanak kanak bebas dahulu.

Berlari ke sana sini dengan tenaga tanpa had. Kenapa laa budak budak suka berlari ya.

Pernah melepak di sekolah rendah tengok budak tahap satu (darjah 1 sampai darjah 3). Aku tengok ya ampun, dari tangga nak ke kantin tu pun diorang berlari. Nak ke kelas sebelah pun diorang berlari. Nak ke tandas berlari. Ke mana sahaja berlari.

Kita berlari dan teruuskan bernyanyiii. Haha. Tetiba nyanyi lagu SO7 plak. Olskool gak tuh. Memori bebeh.

IMG_0892

IMG_0891

IMG_0884

IMG_0745

IMG_0744

Nanti aku cari gambar tasik tempat aku lepak ni. Cun melecun bebeh.

2 comments:

Anonymous said...

matematis muda berbaju pink?

nil said...

gmbr kedua.cantik!