Saturday, July 18, 2009

Tiada Kena Mengena Dengan Swine Flu

Transformers 2 mengarut
Megan Fox pun mengarut
mengancam sikit waktu dia pakai purdah tu je
huhu

Ice Age 3 mantab!
mesti tonton

Dan hari ini
selaku kipas Syaitan Merah
aku ingin mengumumkan
aku dah beli
tiket
untuk menonton




Harry Potter 6
hehe



notakaki: Next in line, UP.

8 comments:

Blogger Ini Tidak Mahu Dikenali said...

x syaiton kalau ko tak gi tengok MU

keh keh

needabaikdukgerik said...
This comment has been removed by the author.
Matematis Muda said...

syaitan tengah takde duet
tgk kot tenet jela
haha

needa,
apa ko merepek ni needa
hehe

Szakif said...

aku takkan puas hati kalo betol iquest clash dengan convo. mencik mencik! :P

aku nak turun tgk iquest tahun ni kot, tapi konvo lagi penting. mencik mencik!

Matematis Muda said...

mencit?hehe

azu said...

aku senyum tersengih...
(oh!...aku lupa aku belum makan)

bawangmerah said...

katon pon MM layan?

Matematis Muda said...

azu,
ah sudah la kao!

bawang,
yupp
MM memang hantu katon